fredag, april 18, 2008

Bobby-rapport

...för JAG har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jaag har tagit studeeenten! Fy fan va jag är bra!!
Fy fan vad jag är bra! Fy f-n vad jag är bra! För jag har tagit studeeenten - tjoho vad jag är bra!!

Alltså studenten och studenten, men det kan man väl faktiskt säga?!

Husse och jag (bara jag, inte Melker) var i Arrie i lördags, och jag fick leta efter såna där fåglar som dom hade gömt i skogen. Jag hittade allihopa! Förstås. Det var många andra hundar där också, både labradorer och andra som också letade fåglar. Jag hittade en kanin också. Lämnade allihopa i husses hand, han blir så glad då. Jag fick bada också, två gånger. En gubbe med gevär smällde, sånt tycker jag är kul!

Sen när jag var klar så fick vi vänta och vänta och vänta. Minus och jag och människorna åkte till Vomb och kollade läget där, sen åkte vi tillbaka till Arrie och väntade och väntade och väntade. Jättelänge. Sen fick jag pris.

!:a pris och provets bästa hund.

Det är jag det. Tjoho vad jag är bra!!

Inga kommentarer: